Proč se správa chatu vyplatí?

Protože potřebujete výhodnýúčinný nástroj pro své zákazníky.

Buďte blízko

Cena již 30 Kč/hod

Proškoleného operátora najmete za nekompromisně nízkou cenu

Mějte přehled

Skuteční lidé

Operátoři jsou reální lidé, schopni reagovat flexibilně, kreativně a lidsky

Jděle dál

Výsledky

Operátor chatu motivuje zákazníky ke konverzím a je návratovou investicí

Buďte blízko

Dostupnost 24/7

Jsme k dispozici kdykoli potřebujete, krátkodobě i dlouhodobě 24/7

Mějte přehled

Rodilí mluvčí

Poskytujeme české operátory a díky spolupráci s tawk.to také cizojazyčné

Jděle dál

Propojení s CRM

V tawk.to máte přístup k dění na chatu, které lze propojit s API vašeho CRM

Přístup vás odliší

V on-line světě neexistuje otevírací doba, dopřejte proto svým zákazníkům aby je v době, kdy budou na vašich stránkách, někdo obsloužil

Najměte si
operátora chatu

Již od 30 Kč/hod

Časový kredit správy chatu

Je prokázáno, že Live chat navyšuje prodeje, počty zákazníků i celkovou spokojenost zákazníků a vnímání značky. Velkou výzvou pro firmy je otázka, jak najmout zodpovědné zaměstnance a zajistit aby byly stále on-line. S externí správnou chatu si budou vaši zákazníci myslet, že chatují s vašimi interními zaměstnanci.

Pro návštěvníka není nic horšího, než když nemůže najít to, co hledá. Může však mít otázky, které rozhodují o nákupu. Správa chatu poskytuje operátory vyškolené v klientském servisu, zachycování potenciálních zákazníků a práci s nimi.

Každý správce/operátor u nás prochází náročným výběrem a školením.